in the night sky

hello people, har typ precis vaknat och jag ser att det är ganska bra väder som det har varit dom senaste dagarna så jag slog på telefonen och såg att jag fått ett sms från frida. Så jag svarade och nu svarar hon inte tillbaka hur mycket jag än ringer, vart är hon !?!?!?!!! jag får verkligen panik hon måste svara orkar inte sitta här längre, vill åka och bada med galten men det fattar hon ju inte själv vilken lite pingla hon är säger jag bara. jaja, ska fortsätta att försöka få kontakt byee♥


Är det någon som vet hur man ska göra mot flagning? Asså jag flagnar typ as mycket men jag vill inte ta bort det för vill verkligen inte tappa färgen! Hur ska man göra , någon ?


Kommentarer
Postat av: frida

hahahha din mupp, sen svarade jag ju ;) älskar dig <33333

2010-07-16 @ 22:19:18
URL: http://fridawistrom.blogg.se/
Postat av: mickaan pickaaan

smöör in dig? ;)

2010-07-18 @ 19:55:30
URL: http://bjksblondiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

smörj menade jag hahah

2010-07-18 @ 20:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0