älskar't

helluuu , sitter just nu hemma hos nea .. riktigt trevligt minsann att träffa nea pullan och självaste alfahonan matilda och förståss min baby Dj fiffi, har verkligen saknat dom ! Imorgon klockan 9 blir jag upphämtad av fridas familj och då drar vi till göteborg i en hel vecka, fattar  ni hur sjuuuukt underbart det är !?!?!? så kommer inte kunna blogga igen då, vet att ni saknar mig men det är lungt jag har det bättre där borta ist för framför dataskärmen. Taggar just nu för ett riktigt röj som det kommer bli här ikväll, men kan tyvärr inte stanna här så länge pgr av att jag måste upp tidigt imrn :/ .. men aja, ska dra till mina älsklingar nu, cyaa♥

 



en gammal bild från oss i vintras, vi är påriktigt ett gäng luffiasr och jag älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0