stolt

vaknade nyss, fan va tidigt jag gick upp idag ;o fast ställde klockan dåå (A).. Idag förmodar jag att jag ska träffa pappas flickvän.. har inte träffat henne sen jag bråkade med henne.. hur kommer detta gå? nja får hoppas på det bästa! vad ska alla sötnosar göra ikv då? själv vill jag att det ska hända något kul, men nej.. Enköping ska man till nu ju. och nu är det bara 3 dagar kvar till skolan, yeeey. Orkar verkligen inte gå upp på mornarna, men det får man fan stå ut med.. nej nu ska jag fortsätta lyssna på min älsklings låt, ciaao älskon ♥


 
drömmer typ varje natt att
jag färgar mitt hår blont,
vet inte vrf ;o kanske saknar det(A)

Kommentarer
Postat av: johanna

REPLAy antar jag att du menar :D

2010-01-09 @ 16:05:09
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0