mycket kärlek

HEEEEEEEEEEEEEEEJ , jag är lite dryg idag har inte laddat upp inlägg på år och dar, men det är så att jag inte har fått internet hemma, det är ju bedrövligt synd. Men gårdagenl tillbringade jag med underbara Fridapullan, vi drog oss iväg till lilla Norby och träffade grabbarna, underbara pinglor. Blev en händelserik kväll. Vid 3 tiden, var jag och Frida och vandrade i den kalla natten som bara lös över oss.. Det var ett jävla strul med den dära 8:an bussen, hoppade in och ut hela tiden. Sen var vi tillslut framme, hemma i lilla gränby där våran säng hade blivit upptagen av två småpojkar som jag skjusade iväg direkt med all kraft jag hade. Och dom så liven sprang iväg som om dom hade sätt ett ånglok.. Vi tog oss en lite kvällsmacka och slumrade in som två nunnor i nattskenet. men hörrni vi vaknade av att ljuset steg in genom fönstergaveln och vi fick ADHD o slog sönder fönsterrutan och började spela hög musik så nu är vi vräkta och bor i ett sopnedkast uanför, nej skoja bara ( SKÄMT O SIDO!1!!1) fattaruuu?
Så nu är jag tillbaka oss famlijen Fräckis igen då, snart ska vi ta oss en lite dipp, ha det bra för det kommer jag ha utan besvär och undantag♥


Kommentarer
Postat av: frida

ASSSÅÅÅ ALLLT ÄR SÅ UNDERBART<33

2010-01-16 @ 22:04:39
URL: http://fridawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0