morrig

hejhej alla glada, dagen och gårdagen var helt underbar. Igår drog jag och Frida på 18ås fest i skyttorp, underbart var det verkligen. Var jätte mycket trevligt folk där. Jag och Frida blev fan helt uppknullade i hörn av alla på dansgolvet, underbart! eller? Bruni och Blondiee ägde fan stället i alla fall ;) och nån jävel hällde en hel jävla vodkaflaska över mig så hela mitt hår var helt blött och mina kläääder, mina kläder var smacksyra av ren jävla sprit! Vem orkar liksom slösa bort en flaska för att hälla det över någon? en riktig lymmel var det i alla fall;) kommer inte ihåg så mycket, men underbart vare!
Idag så vaknade jag upp vid bakfulla Fridas sida, hon åkte hem vid tolv och jag drog till staden för att träffa älskade Lolli. Uner bart, sen så träffade jag Elin ett tag och nu sitter jag här hemma hos pappa. Sista kvällen här nu, sen fyttar jag från mitt barndomshem och mina katter ska avlivas, hur ska jag klara detta? och jag flyttar också ifrån min älskade vän Ebba som alltid har funnits här vid min sida, vad ska jag göra!? fanfanfan.. men det blir säkert bra.. hoppas jag.. Nej nu ska jag dra hare gött puöözzzeewwwn.♥


Kommentarer
Postat av: frida

EEEEYYYY porrr <33333333333

2010-01-25 @ 16:51:13
URL: http://fridawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0