morgon

Gårdagen var prima underbar. Jag och Frida var i alla fall hemma hos Matilda. Men jag hade kul igår, förutom jävla fittmobilen!!!!. Jag kom till självaste frida igår vid 4 tiden efter jag vart på kina. Vi hade lite myyyyys sen drog vi till Matilda och där spenderade vi kvällen.. vill ni höra mer? ja, klart ni vill! Det kom också några underbara myspys killar fråån självaste lilla rasbo, som visade sig inte vara så mycket till rasbobor.. hah vi körde lite saning och konsekvens och såklart fick ju jag härma en jävla säl som hade tappat bort sin famlij :o och frida skulle suga av en parymflaska, underbart! vilket jävla spel asså x) Vi camade och tittade på porr också, och just nu är jag helt ärlig. nej nu ska jag daska mig vidare, hejdå♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sanning och konsekvens var länge sen man körde! mysig blogg =)

2010-01-11 @ 12:10:57
URL: http://ewragne.blogg.se/
Postat av: carolina

skön kväll baby, <33333333

2010-01-11 @ 17:09:37
URL: http://caarolinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

frida du har skrivit att det är från mig :o<33

2010-01-12 @ 17:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0