mjaaouuu

hejhej alla läsare, gårdagen spenderade jag med Empan, lite mys och så.. sen drog vi på fest i storvreta som inte var speciellt latttch, det var fett med folk och sådär men typ allt annat var fett ovärt x) sen drog vi hem till mig då och slaggade där. Ikväll ska jag vara med fräckisen och dra på lokalfest nånstans kommer inte ihåg vart x) men jaja, kul kommer det bli i alla fall ;)..

Nästa vecka blir det flytt igen, fast med papi.. orkar inte flytta så jävla jobbigt .. och den dära jävla praktiken gör det ju inte precis bättre! Nej nu har jag inte så mycket mer intressant att skriva ska dra nu, puss på rumpan ♥



lägger upp den här bilden på emma bara för hon är full :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0