miijjaaaouuw

helluuuw allihopa, känner svag i kroppen idag efter en vidunderligt fartig natt. Tolka inte fel ;) Var ju som sagt på fest hemma hos käraste Leek, det var underbart och  jag må säga vilken lite kalaspingla hon är. Massor med folk i en liten liten lägenhet, men det funka, bara att det blev lite trångt, men jaja det är latccch. Orkade knappt äta frukost idag drack bara massor med vatten, fett gott.. älskar vatten som sagt mina sockerärtor. Frida och jag tog en bulle hem alla grabbsen stog och drägglade vid rutan och skrek att vi inte skulle åka hem, så var det faktsikt. Underbart, eller ? haha.. jag är jätte deprimerad, jag har gjort av med skit mycket pengar och jag vet inte till vad och jag fick fan studiebidraget igår :( faaaaaaaaaaan! ... jaja men det kommer kanske lite bilder sen unga damer och herrar. ;)
Idag har jag alla fall ingenting planerat, ligga i sängen och spy och dö kanske. Nej.. ska nog .. jag vet inte, ha det bra banansläggor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0