[email protected] lösen: Lollipettersson

Vaknade för ett tag sen men bästaste Lolli vid min sida.. har inte sovit så jätte bra men det räckte ;) Idag vet jag inte vad som kommer hända utan jag får ta det som det kommer.. Snart är lovet fan slut, börjar ju på tisdag, så är det bara en vecka i skolan sen är det jävla praktik som gäller. ORKAR INTE. Vill hellre vara i skolan. Igår så var jag och bästis i staden och gjorde några drastriska inköp.. plus att Lolli tog hål i tragus! Någon som kan lista ut vad det är ?;).. hehe :$. Efter en underbar dag på stan så åkte vi hem till kära Läby som snart inte kommer vara mitt hem längre och kollade på Titanic. Och gissa vad som hände? JACK DOG! nehe... Så man grinade sen då, jävligt mycket också! Sen blev det en liten promenix ut i det mörka med hela famlijen samland, eller? Sen var det kortspelsdags, UNDERBART. Ingen parykväll precis men vem vet, kanske idag? Nej men nu ska jag ta mitt feta arshel och daska vidare, hejdå sötnosar ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0