livet är som på en pinne

goddagens, nu har jag precis ätit värsta nyttiga och framför allt varma morotssoppan, det behövdes verkligen när jag har stått i en halv timme ute i det här kalla vädret och väntat på bussen. Mina tår var fan riktiga jävla isbitar och jag lovar fan det, för dom var typ helt hårda och ja typ is... min mamma är ju så dum så hon kommer inte och hämtar mig i storvreta hemma hos kära frida älskot.. lite scervis tack (a) men ack.. jag fick lida i kylan. Jag och fräckisen var nämligen och tittade på innebandy match, underbart var det. Fast nej det var det inte, matchen var typ fett dryg hände ju inget.. men storvreta sööög på matchen!! fyfan. Men i alla fall om jag återgår till morotssoppan... visst är jag duktig som åt så nyttigt? jag tycker jag är jätte duktig nämligen att jag kunde trycka ner mig det minsann. För jag ska verkligen försöka gå ner i vikt, behövs verkligen.. känns som jag är en stor fet köttbulle på två ben.. tyvärr så känns det så... så jag får väl börja äta nyttigare och så eller typ köra nån diet. Bara det funkar... ;)



seriöst det här är årets jävla bild! fyfan .. så jag utser den till årets värsta onyktraste bild :)

Kommentarer
Postat av: frida

men kolla mig idiot :O<333333333

2010-01-31 @ 23:25:14
URL: http://fridawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0