ledsen insida glad utsida

Mitt liv är inte perfekt just nu, nu är det bara några dagar kvar innan jag lämnar mitt älskade hus.. det känns skit allt är skit. Vad ska jag göra när hoppet tagit slut? och kärlek finns inte i mitt liv just nu. Plötsligt när jag höll på att bli kär då gick allt bara fel, jag var som en skugga för dig. Du har fått din chanser nu lämnar jag dig och ger upp, jag vet att det kommer blir svårt jag säger inte att det är lätt men ditt val dina ord dina menigar. Jag förstod direkt att du inte ville ha med mig att göra. All tid jag la ner på dig va det bara luft? eller bara falskhet. En tanke säger mig att om du hade gett mig en chans hade det funkat. Jag undrar om det är mig det är fel på eller att du bara är rädd för att bli kär. Nej nu ska jag ta mig ett varmt bad och tänka det kan behövas, puss älsklingar♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0