in enköping yao

chaacha bebisar , har fett med tröööök x) snart drar jag från enköping och drar på kinaresturang, nice eller nice? jo, lite mer än nice. Sen ska jag träffa efterlängtade underbara Frida gumman, min egna sockerpulla. Har saknat dej enormt ska du veta! Saknar också min underbara bästis Lolli, som jag bara varit ifrån typ en dag och ändå saknar jag henne.. hur ska detta gå. Men jag antar att vi träffas imorgon babe.. Nej sitter här med mina nya jeans på mig, kostade bara 199:- på gina, fett sköna och fina you know ;).. Imorgon hoppas jag på att jag och Lolli går på Avatar 3D , för det måste jag fan!! Avatar bästa filmen asså, så jag måste se den i 3D nu fan ;).. nej nu hade jag inte så mycket mer intressat att skirva så jag ska väl dra vidare, hörs puss ♥

 
jävligt jobbiga.. dom så ungjävlarna väckte mig
imorse typ kl 6!! :@ fast dom är jävligt sötisar ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

haha avatar in my heart!!!!!!!!! :D <33333333333333333333 kan inte jag få fixa din blogg sen ? :D <3333 va snäll mpot ludde och elsa nu :o

2010-01-10 @ 19:19:10
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/
Postat av: carolina

jaaa faan :D ja det får du pullan, måste verkligen fixa min blogg :) <3333333333333333

2010-01-11 @ 11:26:11
URL: http://caarolinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0