I have a feeling

hej hej har just en kudde över ansiktet av en viss anledning som frida kan förklara..-.-'.. Längtar nu till imorgon då blir det först stan sen fest för fulla muggar. kommer bli as kul, blondiie och bruniieee are back ;) .. hehe. saknat oss älskon? klart ni har. idag fick jag veta att mina tre små fösels nu är borta.. föralltid. fyfan, det känns inte alls bra .. :/ men jag får väl se fram emot helgen i alla fall , med underbara frida och gänget dåå. Men nu kom jag på att jag saknar min gamla vän också. Ejvor min råtta som jag hade sen barndomen. det är för sorgligt. jag  mår illa, hejdå♥


brunie och blondie i kåtskick ;)

Kommentarer
Postat av: jimmy

OMG vad snygga :O

2010-01-28 @ 18:10:00
Postat av: frida

åååhhhh big mammma :O

2010-01-28 @ 18:10:34
URL: http://fridawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0