Helgen yeyy

Jag har verkligen misshandlat min blogg på sistone, skriver inte så mycket. Men jag har inte så mycket tid för datan nu under lovet, mycket fest och så you know ;) kollade nyss på min blogg och såg ett inlägg jag skrivit innan, var nog inte vid så nycktert tillstånd så klaga inte på stavning och sånt ;) Nej ska berätta om min helg nu..

Lördag: jag och Lolli drog in till stan och tittade på Avatar, typ den bästa filmen jag sätt jag sväääääär! Om ni inte har sätt den måste ni titta på den .. Lolli och jag hade inte ens fått platser bredvid varandra så vi gick bara och satte oss på två platser brevid varandra i biosalongen, men det var bra för det kom inga och satte sig där sen, hahaha. Busungar vi är.. Sen visste inte vi riktigt vad vi skulle göra så vi drog hem till nån grek och festa och då kan man ju fatta själv att vi missade den sista bussen hem... den som går 02.20 , sen går det inte en buss fören 06.20.. så jätte kul, vi hade ingenstans att vara. Så vi frågade massa folk om vi fick komma hem till dom och sova, men bussarna hade ju fan slutat gått, så efter typ 2 timmar ringde vi en taxi, hahaha. Fett skönt att komma hem sen ! ;o..

Söndag: städa typ ut hela mitt rum och packade as mycket, eftersom vi ska flytta och så.. ska bli fett skönt att flytta från mitt as fula hus, men jag kommer ändå sakna det för det är på fett bra plats, alla mina snutteungar bor ju här :/.. Men det blir säkert bättre att flytta i slutänden hoppas jag. Sen mot kvällen åkte jag hem till Martin som bor i gränby dit jag ska flytta och sov där jaoo :) Sov inte ett skit under hela natten så jag är feting trött nu, har typ sovit 2 timmar :o.. Men ska nog ändå röja ikväll ;D


Kommentarer
Postat av: .

....

2010-01-05 @ 12:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0