död

hejhej, har nyss vaknat. Känner mig helt jävla död efter den här helgen må jag säga.. har också riktiga skuldkänslor för att jag inte varit på praktiken en enda dag under hela den här veckan. Jag har verkligen inte orkat... Men jag får väl ta skiten sen, uuusch! Just nu sitter jag här och har lindat in mig i en filt, har ingenting att göra.. väntar på att pappa ska komma in till stan någon gång så jag kan hjälpa honom flytta och ha sig. Gårdagen var väl okej men inte precis den roligaste festen jag varit på.. men det dög väl, hellre det än att sitta hemma. Nej nu ska jag gå och göra lite te, har tyvärr inga bilder från igår men kanske kommer sen om jag kan ragga upp några, bye snyggisar ♥



gammal bild , men jag älskar't

Kommentarer
Postat av: frida

jag älskar dig

2010-01-31 @ 13:38:53
URL: http://fridawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0