yeah förfan

har precis vart och kollat på en brutal bio med älskade frida, kollade på Avatar (igen) fast  i 3D, den är så bra så jag bara vill börja gråta. + att jag avataren Jake... en obesvarad kärlek.. hihi (A) åt nyss också lite donken med niklas och självaste lilla jeffery, underbara pinglor! Men vi tog bara chikenbitsen och stack, så nu sitter jag här på fridas sänggavel och funderar över mening med livet. Och jag har kommit på att det är underbart just nu! Men själva mening med livet finns inte eftersom man kommer dö, HAJARU? ;) en grej när jag hatar är när folk hittar på falska förhoppning... önska man kunde ta reda på mer faktá innan man säger nått... aja, inget att deppa över. ska nu kolla på en fin kärleksfilm med älskade pullan, ha det nice havregrynskorn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0