to you..♥

det började i 7:an då mötte jag hennes blåa vackra långfransade ögon. dom bara log åt mig, dom visade mig värmade kärlek, jag kände mig välkomnade till hennes hjärta. men det var tyvärr ett hinder mellan oss, vi stog på två olika vägar. det var förbjudet att vistas med varandra. så var reglerna. ingen fick veta om våran vänskap. så jag tog med mig henne hem i smyg och hon förstörde min kaffekokare. månarderna gick och vi började att baka tillsammans. det kändes underbart. vi stod fortfarande i dom två olika världarna, men vi kunde inte motstå att vara med varandra. min familj började snabbt välkomna henne i familjen, dom älskade henne och likaså hennes familj mot mig. dom två olika världrna började upptäcka att vi var med varandra och det blev konflikter. jag kunde inte vara med henne och inte hon med mig. vi bara smygtittade på varandra i klassrummet och log, för vi visste att vi ändå var vänner. men vi fortsatte att vara i smyg.. vi smög oss ut på kvällarna och söp och åkte moppe. vi var med varandra dag ut och dag in. jag röstade till och med på henne på fredspriset i skolan. de ni.. men hon vann tyvärr inte fast hon var en värdig vinnare. vi började spela anden i glaset och då sa anden till oss att det var vi två som skulle besgra världen. att det var vi två som skulle hålla ihop för alltid. vi blev beroende av varandra och kunde inte sluta träffas tills den dagen vi helt släppte varå andra världar och det förblev oss. i 9:an var det absolut bara oss två. det var jobbigt och kämpigt att släppa det andra världen som vi hade men vi gjorde allt för att få vara med varandra. vi var dag ut och dag in i vått och torrt. vi litade på varandra mer än någon annan. vi var med om varnadras glädje sorg och ilska. vi var som piff och puff. vi var alltid tillsammas. utan varandra var vi ingenting. vi var med varandra hela sommarlovet och hade så kul som man bara kan ha. vi skulle aldrig skilljas åt. vi åkte till örbyhus och badade vi tog kvällsdopp vi rökte vattenpipa vi var nere vid badet och söp vi åkte till stan tillsammans på kvällarna och hade det bara så underbart man kan ha. tillslut följde jag med henne till turkiet. det absolut bästa minnet med henne. men vi har så många fler minnen som sitter i mitt hjärta. alla mysiga promenader vi tagit om kvällrna, tex den gången vi var så taggade på sommaren. vi ville verkligen att balen skulle komma och att vi skulle åka till turkiet. vi hade så mycket roligt framför oss.  man såg oss aldrig utan varandra. jag berättade allt för henne och hon för mig. och nu är vi fortfarande lika bra vänner eller vänner och vänner, bästavänner. fast nu är det ingenting ivägen för oss längre. nu kan vi bara vara med varandra utan något besvär. vi älskar varandra♥

Kommentarer
Postat av: johanna

men ffyffan hjärta, vet du hur rörd jag blev nu ....... älskar dej sjukt mycket <3333

2010-02-04 @ 22:38:47
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0