puella

Hejhej bloggen ! ;) nu var det längesen jag skrev känns det som. Och gissa vad? Imorgon är det sista dagen på praktiken ! :D men inte för mig då.. men för alla andra vanliga människor... eftersom jag har varit en hel del "sjuk" så blir det lite komplikationer i slut änden , men JAJA.. jag bryr mig inte, eller? ;).. nej ser bara fram emot det underbara helgen och det underbara lovet som är framför oss ! UNDERBART! Har precis klämt i mig lite mat nu så måste gå och spy, har ju bullemi.. nej men det känns verkligen som jag måste spy för det var så äckligt och jag åt typppp myyycket. Nej ska ta en kopp te och chilla med min älskade puella Johanna Pettersson, så jag ska tvinga henne att kolla på halv 8 hos mig, hihih. Shit mysigt pogram ju, rekomenderar eller? JA!



- den här låten har för många minnen



Chäääcka brudens nya blogg : johannatheresa.devote.se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0