mitt fläsk har minskat ! :'O

Tro det eller ej men nu är det faktiskt så att lilla Carolina Maya Johansson har blivit smalare. Det är faktsikt någorlunda sjukt tycker jag. Jag sitter nämligen och tittar på gamla bilder från 8:an, vilket fetto jag var! Mina kinder var helt mulliga och hela jag var helt mullig... det är faktsikt sjukt om man jämför med bilder nu. Och jag är inte klar en ;) jag är riktigt solt jag får faktsikt på mig min lillesyrras jeans, de ni! Och hon har faktsikt smala ben så det måste betyda att jag också har det då eller? ;).. + att hon är 97:a alltså fyra år yngre än mig. Sen testade jag ett par jeans från förra året, typ bamsestora, lixom helt förstora. Typ så man kunde simma i dom. Sjukt vaah? Vet faktsikt inte vad jag gjort, men bra är det i allafall! Fast är inte riktigt smal än måste börja bantningskur :)




det här är sjuuukt, skäms över mig själv från förr...
vilken fylld ballongskalle jag var :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0