kama sutra

tjaxxx , sitter här framför den lysande dataskärmen.. frida har lämnat mig efter en vidunderlig helg, typ en jävla upp och ned helg ;o .. festen var fett dryg så jag och älsk drog på en annan den var helt okej, men där hann vi inte vara länge.. jaja, palla prata om helgen. ska prata om idag istället .. hahahahah.. har inte haft så här roligt på länge xD var ett mongo som jagade mig och frida och skrek och skrattade åt oss, fett läskig :o.. haha! är fortfarande brakmätt efter cupido, euuw. fast det var fett gott :) hiih.. nu är det bara två veckor kvar på praktiken sen är FEJC back to school, akta er föfan ;) haha.. nej ska gå och dra mig en kama sutra hej då♥

 saknar sommaren sjuukt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0