ge oss sommar

Det går fan inte att beskriva hur mycket jag verkligen längtar till sommaren ! varje dag tänker jag på hur sjuuukt mysigt det kommer bli med sommar, har värsta känslan ! Tänk er själva en sommarkväll , typ varmt och ljust och allt är bara så jävla härligt. Fan vad jag lääängtar... plus att jag har massor med saker att se fram emot! ÅHH fyfan va kul.

1. Gothia cup med älskade Fridapullan , det kommer bli så jävla nice! ♥

2. Utomlands till Spanien , yey

3. Massor med härliga kvällar med brudarna

4. Kanske till Danmark (a) ♥

5. Öregrund med Elin :D

6. Sommarstugan

och massor med fler saker som säkert kommer bli planerade framöver ;) .. shit vad jag längtar. Vill verkligen att snön ska bort nu, nu, nu! Men om man börjar göra det somrigt typ börjar sola solarium så man blir brun och har typ tunna kläder på sig så kanske sommaren kommer fortare, eller? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0