frida hjärta carolina

sitter nu här hos älskade fridapullan.. har inte gjort mycket idag minsann, typ jobbat sen kom hem och sen drog jag till älskade fridapullan. Är typ fest men orkar fan inte idag, även frida och carolina behöver ta det lungt ibland you know , vi är också männsikor ;).. nej men imrn blir det krök och åka av så det bara skriker om det i alla hål och kanter... just nu äter jag choklad för jag vill bli tjock så man kan rulla ist för att gå. MOGET. nej nu ska jag gå och och klämma lite, hejdå, knulla lungt för det gör jag aldrig ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortisar..

2010-02-06 @ 14:09:23
Postat av: carolina

vad vill du ditt slemmiga äckel? ;)

2010-02-06 @ 16:26:42
URL: http://caarolinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0