3 flugor i en smäll

Hej alla barn vuxna passinoärer och döda, nu ska jag ta och berätta om gårdagen med älskade Frida. Min bästaste kom hit vid  18 tiden. Vi tröck i oss några mackor och åkte in till staden för att träffa tjejerna, Matilda, Nea, Maja, Hanna och Natasha. Vi daskade iväg oss till självaste eriksberg på en liten chillfest, där stannade vi inte länge.. vi  tog oss lite sprit och stack, ahaha nej så desperata är vi inte... eller? vi far iväg till salabacke där det var ett jävla drag med massor med folk, underbar fest må jag säga.. bara att vi inte hann vara där länge alls innan abulans kom. Inte bra inte bra... så vi drog iväg igen på tredje festen i Sävja.. Där träffade vi älskade Isabella och Ida, underbara pinglor och så klart träffade jag min sockerpulla Rang. Där var det också ganska chill , vi kom inte hem förren sent eftersom bussarna hade slutat gått... så Johannas pappa fick lov och komma , haha.. men en lyckad kväll faktiskt :) fick lära känna mycket nytt folk, kommer bilder sen ♥




- RON WEASELY för fan din bengal


Kommentarer
Postat av: frida

säger bara en sak är UNDERBART!!!! kvällen va toppen alla bengalar var så nöjda :) <33333333333

2010-02-24 @ 14:08:06
URL: http://fridawistrom.blogg.se/
Postat av: carolina

sv: ja jag får inte ur nått mer i halsgropen än underbart! Men du var ändå bäst din ikke bengal :)<33333333333

2010-02-24 @ 14:09:50
URL: http://caarolinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

är ni aldrig med frida axelsson längre? om inte så varför?

2010-02-24 @ 14:13:47
Postat av: carolina

sv: jo asså vi pratar jätte mycket på sms och så, sen pratar vi i skolan. Men det har blivit mycket att vi glidigt ifrån varandra , men vi försöker verkligen träffas så mycket vi kan. Älskar henne fortfarande lika mycket som förr, hon är en jätte bra vän!

2010-02-24 @ 14:24:34
URL: http://caarolinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0