06.14

tänkte försöka mig på att klämma in ett litet inlägg här såhär på morgonkvisten. Är helt yr efter gårdagen + att jag ska jobba nu, jippieee! Känner mig helt radiostyrd, men det kommer bli intreassat att se hur det blir sen ;) .. festen igår va latch , underbart folk minsann, fast blev lite komplikationer mitt i allting och missförstånd men blev löst sen... så kvällen var faktsikt jävligt lyckad, kul hade jag i alla fall.. men det stora problemet med allt var att jag trodde att nån hade snott 500 kr av mig så jag hade damp ett tag, men så onykter som jag var kom jag på sen på hemvägen att jag stoppat ner dom i trosan så ingen skulle ta dom, så jag fick tillbaka mina 500 kr och allt blev bra igen ! sen blev det lite varma mackor och lite camsex när vi kom hem, hahh underbart.. men som sagt det roliga är över nu, nu är det sista praktik dagen för min del! Fett jävla skönt, bara att jag kommer sakna min handledare fett :o.. hihhi (A) nej nu måste jag göra matlåda för dagen, hih, sköt om er♥

kanske kommer bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0