waiting for some hot stuffs baby this evening

Hejsanhejsan , har precis kommit hem från att jag följt med syrran och solat. Just nu gör jag ingenting sitter bara och tittar ut genom fönstret .. på kalla regniga portalgatan.. inte speciellt roligt väder. Därför ska jag pigga upp mig själv, jag ska nämligen träffa älsklingarna Hanna och Nea . Vi drar en kinaresturang sen senare mot kvällen , sen antar jag att vi hittar på något festligt ! Så sitter just nu och bara väntar på att kvällen ska närma sig.. medas får jag lov att bara chilla lite.

Frida ringde mig för ett tag sen... blir alltid lika glad över att höra hennes röst ! Saknar henne nå grovt men hon kommer hem snart iaf om två dagar ! räknar dagarna. Hon berättade för mig att Hugo och Paow satt framför henne på stranden och såklart blev hon helt vild eftersom hon är så sjukt in loved i Hugo.. men to bad att han satt där med flickvännen Paow då ;) Men nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra eller om jag ska skriva något mer, finns väl inte så mycket intressant att skriva , näääh.. Pusseeen♥



ni är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0