dunder sommar , dunder kväll

Hejsanhejsan bloggjäkel :) hade seriöst gaaalet kul igår , kanske blev lite för mycket mot slutet som är det värsta jag gjort i hela mitt liv... men då ska man ju räkna med att jag fan inte var nyckter ! Uschusch, men tar inte upp det här iaf :) Kvällen / natten var i allafall riktigt lyckad borta i rasbo, träffade en massa efterlängtat folk så man blev ju tårögd. Just nu har jag riktigt ont i kroppen, sår i läppen och kinden, blåmärke på knäet, skrapsår på smalbenet och en lårkaka på vaden. FINT DET! Måste säga också att tjejligan hemma hos mig är fan skönast i hela världen !! HAHA , tjejer ni är för underbara ! Snacka om slitna.

Här kommer lite bilder från igår !




hade sjukt kul, tack alla för kvällen !




Måste ta och meddela med en gång att skolan helvetetsfittjäveln börjar imorgon !!!!!!!!!!! Så jävla arg !!!! Kul med alla min blåmärken och skit till skolstarten ! Jääjä, nu måste jag verkligen kolla kläder jag kan ha på mig imrn och duscha , puss puss cya♥


Mitt sommarlov har varit helt jävla uderbart , vill verkligen inte att sommaren ska ta slut. Längtar redan tlls nästa sommarlov. Jag älskar verkligen sommarrrr!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0