sweet

hejsan ! Då var det kväller och jag känner mig fan helt jäkla slut asså , det är sjukt . Imorgon är det skolfoto , hoho va kul , eller ? NEJ. Jag blir alltid super ful på skolkortet och det värsta är att alla  i uppsalas gymansium kommer se sen.. men vem fan bryr sig egentligen ? man kan ju inte bli bättre eller snyggare en vad man är. Hihi , gjorde bort mig idag ! Vi skulle visa 1orna hur man gjorde blodtryck, puls och stabiltsidoläge. Och jaa... jag kunde ju fan ingenting , men lärde mig idg iaf ! Hade ju nämligen glömt bort allting under lovet, men som tur var märkte nog ingen hur osäker jag var,hihii.

Nej nu sitter jag här under en filt framför tvn med te i handen , funderar stark på att krypa ner i sängen så jag slipper vara så trött imrogon , en tidigt morgon väntar och en lång dag, god natt puss på er !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0