strålande hamburgare i stekpannan

hejsan, har precis varit på stan med lolli och wilma efter en skit läskig film vid namn the ring.. hiihi, det var verkligen asa läskig. Tror dom flesta har sätt filmen men det var första gången för mig, jätte bra handling vilket inte dom flesta skräckfilmer brukar ha. Även fast vi laddade ner på fel språk på typ tyska så fattade jag filmen , gaska stolt faktiskt.

Idag har jag köpt lite fina ringar vilket behövdes :) Nu steker wilma hamburgare , fyfan! hatar verkligen hamburgare som man gör hemma , hemmagjorda är iaf goda men köpta klara är fan as äckligt ! nej nog om hamburgare :) nej nu ska jag daska i mig lite födaaaaaaaaaa , hejdååå♥

 



Idag var det i allafall rätt soft väder till skillnad från dom senaste dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0