sommarens sista fest

Hejsanhejsan, nu känner jag att jag varit lite seg med bloggishen men vem bryr sig liksom? :)
Igår tillbringade jag kvällen borta i skyttrop på en liten födelsedagsfest med underbara folk. Det var ganska kul där 3 av 5 toasters ! Det jag hatade mest av allt var bara att jag hittade inga strumpbyxor utan jag fick springa omkring med såna här strumpor som är långa ni vet , fast såg ut som strumpbyxor men ändå, jätte jobbigt att gå och dra upp det hela tiden -.-... Nej det där var kan man säga sommarens sista fest , sorgligt ! Nu är det höst !! fyfyfyfyyf..
Just nu är jag hemma hos kära morfar, han ska flytta så vi hjälper honom med flytten, lille plutt♥

kanske lägger upp lite bilder från gårdagen sen, beror på om det kmr upp några på fb som jag kan snatta!



Kommentarer
Postat av: MatildaLeek

strumpor som är långa=stay-ups gumman ;)

2010-08-31 @ 19:19:58
URL: http://matildaleek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0