segaste dagen jag varit med om!!!!!!

Hejsanhejsan, shiiiit det här måste varit den segaste dagen på länge ! Har absolut ingenting att göra .. trodde nämligen att Matilda skulle komma till Uppsala idag men det blev inget av med det .. ;/ + att Frida är borta i leksand med Emma och Micke är fett lat och Jojo är ute i världesände. Så nu sitter jag här bara helt suktandes efter att ha någon förbannad sak att göra . Det blir ju inte precis bättre av det här vädret och att jag inte har några pengar? är det meningen att det ska vara höst nu eller !? Alla är vekrligen tråkiga , ingenting roligt som händer ikväll heller. Och snart börjar  skolan ! Jag ser inte ett dugg framemot skolan , förr har jag iaf tyck det är ganska kul att gå i skolan , men fan heller , det suger ! Det enda man är när man går i skolan är : trött. Man orkar inte göra ett dugg.. vart är världen påväg egentligen ? .......



vill verkligen inte att sommarn ska ta slut ♥

Kommentarer
Postat av: Nea

du är så fin vännen :) hoppas det inte fortsätter vara så dött nu när lovet går mot sitt slut :( För snart är hösten här. uuusch fyy.

2010-08-17 @ 19:27:54
URL: http://neasdesign.blogg.se/
Postat av: Jonas

/Svar/ tack så mycket <:

2010-08-17 @ 20:47:52
URL: http://transan.blogg.se/
Postat av: / den posetiva tjejen EMMA

men gud, så jävla omogen att va så himla negativ, skärp dig, gå ut på gården och spela basket eller nått.... <3

2010-08-19 @ 16:01:39
Postat av: Anonym

men gud, så jävla omogen att va så himla negativ, skärp dig, gå ut på gården och spela basket eller nått.... <3

2010-08-19 @ 16:02:17
URL: http://emmasposetivablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0