im so lovely lucky!

Hejsan gullisar, nu har jag kommit hem från en lång bilfärd som tog cirkus 6 timmar från kära östersund. Känner mig så jävla glad just nu, ingen kan fatta varför ! Fast det är ju för jag inte berättat varför ? (Y) men kan göra det nuuu!!! Jag har nämligen hittat engelskamannen på facebook !!!!! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD, HAR ALDRIG VARIT GLADARE !  Med bara ett förnamn ¨så hittat jag honom med hjälp av gothiacup.se och facebook. Det äär sjuuukt. Nu har jag den jäkeln !! hihih :** feting glad, lycklig !

Funderar nu på att kanske gå och dricka lite te och umgås med syrran så ska ta och göra det, ses älsklingar :) ♥


föresten kolla jag hitta nya stilen i östersund , vad tycker ni  ? ;)

Kommentarer
Postat av: big B

Du ser ut som mig gumman

2010-08-06 @ 18:56:45
Postat av: carolina

riktigt nice ! vem ? :)

2010-08-06 @ 20:02:26
URL: http://caarolinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0