hugg av min hand

Hejsan  känner mig lite små smygis idag jaaa hihi. Nääh men sitter här lite dåsig dricker te äter mackor och latar mig med älsklingen Lolli. Idag har jag inte gjort mycket bara haft en riktig chilldag, för fint det :) Imorgon ska jag leta jobb fan, måste ha ett jobb så mycket pengar som jag gör av med. En sak är säker iallafall att jag måste sola solarium som en gudinna innan skolan börjar, min bränna har fan gått bort .. känns ju inte sådär jätte trevligt heller. Men som sagt är i allafall fortfarande såååå sjukt jävla glad eftersom jag hittade min engelskman, tihii .. nääh nu ska jag sluta dryga och fortsätta kolla på filmen, puss sötisar ♥



saknar dig, det är sjuuukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0