hottie

Hellojsan snuttisar, det här var nog förmodligen sista dagen på jobbet .. har nog tjänat in lite casch i alla fall typ 2,5 under dom här 3 dagarna så det är fan chill. Har faktiskt varit ganska kul, bara att det tar på en som fan så man blir ju helt jävvvvla trött.. Men grejen är den att när jag står där och jobbar påminner en arbetskamtrat mig
- du vet väl att man måste vara 118 för det här jobbet ? Jag blev helt förvirrad så jag sa bara "ja men jag är ju det ! hih" så jag har fått ljugit att jag är 18 annars skulle jag inte fått jobbat, haha.. så var jätte rädd att dom skulle ta personnummer och sånt, men efter som min pappa är chef så sa jag bara att pappa fixa  det. Haha , gudars skymming.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska  göra, funderar på att hänga med på fest men jag är alldeles för himla trött för det ! Sheit, skulle bara vara skönt med bio faktiskt :) aja, cya♥
 


föresten hade ingen aning om att jag var med i den här videon men kolla , HAHA !
är på 1:00 och 2:21 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0