det sjuuuukt

shue bree, idag har jag som sagt vart med fiffilajnen hela dagen, glitit omkring där på staden med en tele2 kille lite skumm sådär va han .. Frida bjöd mig till och med på en sallad så jag ska vara nöjd i flera månader. Nu ligger hon här som en avliden åsna som ska slaktas. Juste !! Kanske borde berätta vart vi är nånstans , lite små random sådär med vem gillar inte att vara random liksom ? Vi ligger på ett höloft så skriver från mobilen, vi två honor tänkte övernatta här och se om vi hittar några hanar.

Kvällen har spenderats hemma hos broder Tobias Büren  och hans sötis katt som älskar mig, alla kattar älskar mig sjukkt faktiskt. Men där hade vi det lite mys, kolla film åt makaroner och körde oss en borgmästare. Såklart fick jag och frida för oss att vi skulle sova på ett höloft ikväll så såklart ska vi uppleva den känslan. Men bara att det är lite stickigt och äckligt annars är det toppen graet ! eller ? aah .. kanske får lov att daska oss hem snart, men vi ska klara oss igenom det här som allt annat för vi eeee starka ! Ajanu börjar hon bli trött och lika så jag , så vi hörs imrn , puss cya ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda Leek

Sötnosar! du ba gnoshlar in dig i moder frida<3

2010-08-20 @ 12:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0