02.27

NU har jag kommit hem från staden, där jag kan säga att det var fullsmockat med människor ! Fast för det mesta en massa raggare , det var typ americancarshow eller något sånt (?) .. men aja kul att träffa lite folk i allafall :) TÄnkte först bara dra ner med småflickorna och chilla lite , trodde nämligen att det inte var så mycket folk på staden idag. Så jag ansåg att denna plats inte var lämplig för småbarn. Så Micke skjusade hem dom små liven och jag levde rövare med Neagummsan! Träffade på lite alfahanar och gnagade omkring där , men natten var ung och dags att daska sig vidare hemmåt , eftersom morsan grinade så mycket efter mig :) eller ? och nu ligger jag här pladask.. filosoferar över livets mening och om vem som kom på tampongen ? jävligt smart faktiskt ! NU börjar jag få ont i ögen utav den här förbaskade lysade skärmen så ska nog daska ner skärmen ett slag och kanske blunda lite... sova ? nej det får jag se hur det blir . Men vill bara komma fram till att jag vill säga , GODNATT♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0