tvål och vatten

eeey era eeecklon ;) ♥ hur är det med er? själv är jag jätte mätt och glad.. livet är som på en pinne. Idag har jag vart på stan med Jojo, Frida, Emma , Johanna, Emelie, Linn, Jessica och Ellen, underbart.. känner mig helt utpumpad nu efter den långa cykelfärden som tog två timmar.. eller? nej ciruks 5 min. Ikväll blir det partaj med Fridajäkeln. Ojoj när frida läste "fridajäekln" blev et ett jävla liv hon tog min analt och allt..sikken jäkel. Har dragit på mig mysisdressen och känner mig verkligen helt nerdormad.. snart ska jag och frida bubbla bubbelbadkar och dricka vitt.. snart blir det verkligen en sonami katastrof eller hur de stavas i toaletten.. självaste kinagrytan är på väg ut .. nu måste jag rusa hejdå, pusss♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0