taggad brud

hejsan alla! Jiiisuus vilken dag, är helt slut nu! Kan börja med att vi var i skolan , skoldagen var väl helt okej, sen efter skolan drog jag och fiffi in till staden för att införsakffa lite nya fina stuffs.. köpte mig en ring från glitter, ett par skor från HM och en tröja från Holmlunds.. vilka underbara köp minsann ;) sen efter att ha shoppatloss och träffat massor med sköna pinglor drog vi oss vidare till fyrisskolan för att fixa some business. Sen gick vi med våra fulla väskor tillbaka hem till kära gränby. Och nu taggar vi som fan för imorgon ! Längtar så det knakar verkligen. Hela allting är planerat in i minsta detalj förstår ni folk :) Nej nu ska jag och frida ta en cider och äta choklad, måste börjas redan nu. Ha det bra, får se om jag lägger upp nått imorgon om jag inte har för fullt upp! Hoppas nu får en bra valborg, cya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0