stockholm i mitt hjärta

idag var jag på stockholm med min älskade Frida. Shoppade och titta runt i affärer träffade massor med tight folk ;) Kom fram ett par fransmän som ville veta vägen till slottet min jag som suger så mycket på engelska kunde tyvärr inte medge vart dom skulle, vi fick ist vara med på bild med nått gosedjur som dom promt ville ha med i bilden. Sen träffade vi självaste Paows kompisar , Johonnyboii och Tonyboii, riktiga pinglor.. dom gick vi runt med på stan och köpte skor och jacka. Självaste Johonnyboii köpte två par skor till sina små ömma fossingar, underbart. Dom ville bjuda oss på fika men ack hade vi brottom till tåget och fick springa :( dagen har varit underbar med min älskling , nu ska jag snart åka hem , känner mig helt slut i kroppen efter denna absurda dag ! nu kommer bilder!♥





Kommentarer
Postat av: frida

låten är underbar baby, tack för dagen du är helt bäst <333333333333

2010-04-06 @ 22:11:02
URL: http://fridawistrom.blogg.se/
Postat av: världens bästa mickaan

jäätte fina bilder tjejor :)

2010-04-07 @ 12:11:44
Postat av: carolina

sv: tack världens bästa mickan :)

du är helt bäst frida !<33333

2010-04-07 @ 12:27:36
URL: http://caarolinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är söt men om du går ner fem kilo blir du sötare.

2010-04-09 @ 19:18:28
Postat av: frida

vilken jävla ****, hon är fan inte tjock om det är de du syfta på .... häng dig man är fin som man är....

2010-04-10 @ 13:13:31
URL: http://fridawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0