skolblogg

helluu blloggish, sitter nu i skolan och har lunchrast.. jag orkar verkligen inte med skolan idag känner jag. Är så jävla ledsen besviken arg och deprimerad över Barcas förlust igår.. fattar inte att dom kunde förlorará, jag är så jävla ledsen.. det här finns inte på världskartan!  åååh, men palla deppa över det. Nu ska jag vara glad :) men det är inte så lätt för allt man kommer hem till är plugg. Måste verkligen pluggpluggpluggga :( Jag får tänka på sommarn istället , då blir det mer än åka av ;) hahah nääh nu ska ja vara lite social, cya ♥

   87        11        19          05
dagar  timmar  minuter  sekunder  kvar

Kommentarer
Postat av: Nea

<3333

2010-04-21 @ 15:27:17
URL: http://neapolitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0