oohh like it

Nu taggar jag och fiffi på partey ;) högsta volymen och snart ska vi börja fixa oss, underbart!
Frida hade lagat en sån fin middag , en riktig jävla brakmiddag. Men vad tror ni inte händer? Jo såklart kommer frida där med ett glatt leende på läpparna.. och med min förvåning ser jag sakta kastrullen falla ner med en duns i golvet så all mat spläscha över hela golvet. Så ja det såg verkligen ut som ett bombnedslag.. frida fick lov och hämta moppen och skurtrasa. Våra magar fick kvida och sukta efter mat... fyfan frida vilken blondin du är ! Och inte nog med det så fick jag som en hämnd på henne när hon satt på toan. Hon satt där så fridfullt och sjöng på toalettringen.. om hon gjorde nummer 2 eller 1 får ni aldrig veta ;) haha.. men jag skrämde henne som fan, jag gömde mig bakom dörren och hoppade fram som aldrig förr.. och gud som hon skrek :O då kan jag slå vad om att hon både gjorde nummer 1 och 2 ;) haha.. nej nu ska vi fixa oss, ha så trevligt ikväll sockrisar♥

Kommentarer
Postat av: frida

åååhhhhhhhhhh så ful xDP

2010-04-09 @ 18:18:54
URL: http://fridawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0