MYCKET GRATTIS

chacha carolinagirl here, har just nu käkat lite mat. Blev en hederlig maträtt, korv med bröd underbart ! Idag slutade vi nämligen halv tolv så frida och jag passade på att dra in till stan och käka glass nere vid ån. Och på köpet träffade vi Johan och Emma. Riktigt trevligt att träffa dom små krakarna. Johan fyller nämligen år idag så passade på att gratta honom stort! Och Johanna fyller också år för den delen, hoppas med all min kraft att hon får en underbar dag med fina presenter.. Just nu är jag bara så jäääävla arg, besviken, sorgsen och irriterad över en sak! men det ska jag inte ta över bloggen , eller över internet på något annat sätt.. det håller jag för mig själv i mina egna tankar. Min hemlighet. Nääh , nu ska jag dra, ciaaoo guysss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0