kväller

Idag har det inte hänt mycket minsann.. har åkt till käraste farmor och farfar och ätit påskmat.. gillar inte ens påskmat men vill inte göra min lilla goa farmor besviken, så jag fick ju lov att pressa i mig lite i alla fall. För hon är bara den bästa i hela världen, har aldrig träffat en sån söt och snäll männsika som min farmor, ni måste bara träffa henne ! haha.. gulli '..

gårdagens kväll spenderade jag i alla fall hemma hos käraste Matilda , lite nice folk var där . Bla min älskade bultsugga Linnea. Spenderade hela kvällen och natten där, missade nattbussen så jag daskade kvar hos Maggan ;) Matilda är den sjukaste människan jag träffat xD "CHOKULÖÖÖÖ, jag spyr upp inelvorna när jag säger det ... nu ligger han där och svävar på molnen " HAHA, seriöst det var det roligaste jag varit med om! Daskajävel;)

Nej nu ska jag titta på någonn härlig film, har precis kollat på 2012, så jävla bra ... bara att jag grinar hela filmen igenom, helt seriöst är skakig nu, hare mys hejdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0