idag kommer bultsuggan till verkligheten

hejsan älskade läsare , har precis vaknat upp.. sitter nu och väntar på Frida pullan som nu idag, just idag, kommer hem från sitt land. Det är en stor dag för mig ! Hon kommer nog snart vilken sekund som helst och daskar upp ytterdörren och kliver in, vilket känsla. Ikväll ska jag och Fiffi roa oss , hitta något kul och bara ha så roligt som just vi två brukar , tralala, hih.. Hur långt är  egnetligen påsklovet ? är det en vecka , eller typ en och en halv vecka? Jag har ingen aning.. Men jag kanske borde hitta på hitta på något kul innan lovet är slut, eller ja det har precis börjat..  men jaja :) ska gå och klämma i mig llite frullebulle, hejdå så länge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0