helluuu people

Imorgon blir det i allfall skola för mig igen, so im back ;) hoppas jag klarar natten och inte blir sjuk igen eller nått , men varför skulle det hända? Sov hos min kära farmor och farfar inatt , dom är bara för gulliga :) ILY dom. Klippte nyss mitt hår, men inte mycket.. det vågar jag inte.. klippte bara lite i topparna , det behövdes verkligen! Ni skulle bara veta hur slitna dom var! Har ju som sagt inte klippt mig sen i början av skolan x) haha.. men jag hatar att klippa håret. Blir jämt så att jag hatar resultatet .. att det anting blir för kort eller att frisören inte tog någonting och inte gjorde som jag ville. Så lika bra att klippa det själv! Så blev nöjd , syns ingen skillnad ;) hiihhi. Nu känner jag att det kurrar lite i fläsket, det betyder : MAAAT! Ska dra nu, cyaaa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0