en kall jäkel

shit vad jag känner mig osocial på bloggen skriver typ ingenting längre , det måste bli ändring ! Igår slutade vi vid 11 tiden så jag, frida och corney drog in till stan och köpte nya marabou ;) + en glass, det var nice det! Sen drog jag och frida hem till självaste pullan Matilda och sjöng för henne... hon fyller inte år men det var behövligt med en liten sång till flickan så hon blev på bättre tankar. Sen mot kvällen drog vi till Sanna, först åt vi lite mat , tacos, helt underbart! Sen kom killarna och det blev en underbar fest som ingen kommer glömma, hihi ;) Så det enda jag kan säga är loose my money hunny sen typ inget mer.. juste måste berätta om två små underbara hockeypinglor vi lärt känna som kommer och daskar med oss på valborg ;) helt niiiceee. Frida börjar dagen med en cider , nice eller? typ jaa.. ska ge henne sällis, cya PUSS♥

kanske kommer blider sen om jag kan ragga upp några från fb ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0