äntligen börjar jag bli frisk

har haft ett litet upphåll här ser jag ! Men jag har verkligen inte orkat bloggat när jag varit sjuk, det har verkligen varit förfärligt... men nu är jag tillbaka på benen :) fast har fortfarande lite ont i halsen , men det går.  Har inte varit sådär jävla sjuk på länge tror jag ;S.. Just nu sitter jag här med mina älskade alfahanar Matilda och Frida. Vi har precis kollat på innebandy matchen och vi hejade så mycket att Storvreta fick sig ett SM guld,  underbart! Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt för är fortfarande inte helt återställt tyvärr.. men det funkar jappjapp:) nääh nu ska jag kolla på movieee med daskisarna ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0