våldtagen på toan

hejhej alla, idag var det fett kul i skolan xD, man märkte redan vid lunchen att de var redo att våldta oss, jag Emma och Frida blev ju fan våldtagna inne på toan sen efter svenskan , haha, fy fan va kul det var! Sen tar han en gurka som låg på bordet och lägger den i kaffet och äter den :ooo hahahahaha, säger jag bara. Längtar tills imorgon då är det äntligen fredag, fy fan va skönt! Och det betyder att det är kulturnatten på lördagen och jag fyller år på söndagen, hihihi :). Hoppas ni säger grattis till mig annars blir jag ledsen ;) ha det så bra.

pusssss

/c

Kommentarer
Postat av: frida

abbOOO , gurk killen och granit;)<33333333

2009-09-10 @ 19:02:45
URL: http://fridawistrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha jaa :D<33333333333333

2009-09-10 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0