MUU

Hejhej bloggish, idag känner jag mig faktsikt lite bättre :) Har inte lika ont i halsen längre så det här kan nog bli en rolig helg ändå :D Ikväll ska jag ändå bara ta det lugnt så jag kan röja lite på lördagen ;D .. Ikväll så kommer pappas flickvän hit, Tina.... hon kommer typ äta middag här och så, sen ska hon väl antagligen sova här som hon gör varje gång hon kommer hit och inte nog med det så tar hon med sig dom där jävla ungarna... asså jag har inget emot henne men hennes ungar är så JÄVLA jobbiga!!!!!!!! och på lördagen så ska vi åka dit och sova där, får pappa och hon aldrig nog av varandra eller ? .. men jag tänker inte följa med då för då jävla ska jag på fest eller vad jag hittar på :) ha det bäst!

/c ♥



bjuder på en gammal bild från förra sommaren, saknar mitt hår fan :(

Kommentarer
Postat av: frida

shit vad söt:)

2009-09-18 @ 16:58:30
URL: http://fridawistrom.blogg.se/
Postat av: Linda Wessman

vi kan nog fixa din blogg så småning om när båda är inne på msn :)

2009-09-18 @ 18:15:03
URL: http://linawessman.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja verkligen, du är :)<3

2009-09-20 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0