lol

hejhehej :)

Är med flicksen, idag har det varit en väldigt rolig dag. Vi gick i skolan bara till 11.30 idag och efter skolan gick vi lite på stan... sen drog vi hem till Emma, jag färgade mitt hår. Färgade det mörkbrunt och Jojo tatuerade sig;D. Det blev fett fint! Hon gjorde tre stycken hjärtan under troskanten. Jätte fint. I skolan imorgon så vet jag inte riktigt vad som händer. Ska snart gå och göra mat med Emma, korv och potatismos ;). Jammie. Mamma kommer väl och hämtar mig vid 7-8 tiden, då drar vi till hennes kompis anki och fikar lite, sen kommer jag äntligen komma hem från en lång färd, nejdå. Ha't braaaa

Kommentarer
Postat av: johanna

;D

2009-09-09 @ 17:11:19
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0