surprise

Shuue, måste bara berätta om igår kväll xD det var verkligen oväntat det som hände! Under hela veckan så trodde jag att vi skulle på fest inne i stan hos en kompis , medan Frida, Lolli och Emma hade andra planer. De hade nämligen planerat en överraskningsfest åt mig :o så jag visste ingenting om att det skulle hända. Så Lolli sa till mig att jag skulle komma dit och äta tacos och sen skulle vi dra in till stan på fest. Så jag gick dit och öppnade dörren, jag gick raka vägen in i hennes vardagsrum och då hoppade Frida, Emma och Lolli fram där och sätter på högsta volymen på sterion med "fest hos mig", så kramar de mig och säger grattis i förskott och då säger de att det skulle bli tjockaste festen hemma hos Lolli. Snacka om att jag blev överraskad :D .. vi åt lite tacos sen åt vi en tårta de gjort till mig där mitt namn stod på, sen strömmade det in folk och det blev skiiiit kul :D tack tjejer för att ni gjorde det för mig!! Och ikväll blir det kulturnatten, fett med nice asså :)
puss och kram gott folk

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0